Opis forum
Dziewczyny,
te zagadnienia, które mamy na egzamin z oligo Wolska podawała jako oficjalne zagadnienia za egz. studentom dziennym....
Wszystkie zagadnienia są w notatkach które dostaliśmy od niej --> oprócz zagadnienia 1 które dzienni mieli na wykładach z Wyczesany...
z racji tego, że oni mieli wykłady z Wyczesany my mamy więcej notatek od Wolskiej - np. dzienni nie mieli wogóle autyzmu.
Własnie z racji tego, że Wolska co innego wykładała na wykładach niż Wyczesany raczej doda też jakieś pytania z tego materiału.
Tyle się dowiedziałam
Miłej nauki
PS.
Dzienni mieli pytania właśnie z tych zagadnień co na poczcie mamy
a pilnowała ich Wolska i Wyczesany a nas prawdopodobnie tylko Wolska bo tylko z nią miałyśmy zajęcia więc będzie mniej pilnowane
ale z tego co wiem to jak obiecywała tak pilnowała
Ostatnio edytowany przez Karola_S (2012-05-23 16:49:28)
Offline
W notatkach mamy opisane:
1. IPET
2. Stymulacja psychoruchowa rozwoju dziecka
3. program aktywności Knillów
4. metoda opcji
5. schemat oddziaływań edukacyjno - terapeutycznych
6. poranny krąg
I według mnie to chyba to powinno być chyba że macie inne pomysły
Offline
A moim zdaniem to tylko chodzi o Knillów, opcji i poranny krąg, ponieważ np IPET to nie jest metoda
a ja nie do końca wiem czy w rodziajach upośledzenia chodzi o np. wzroku i słuchu, up umysłowe z zaburzeniami narządów ruchu itd?
Bo przecież klasyfikacja to co innego jak rodzaje....a w notakach wypisane są właśnie takie
Offline
Ena napisał:
A moim zdaniem to tylko chodzi o Knillów, opcji i poranny krąg, ponieważ np IPET to nie jest metoda
a ja nie do końca wiem czy w rodziajach upośledzenia chodzi o np. wzroku i słuchu, up umysłowe z zaburzeniami narządów ruchu itd?
Bo przecież klasyfikacja to co innego jak rodzaje....a w notakach wypisane są właśnie takie
będziemy pisać to co wiemy
ale jeśli chodzi o rodzaje to mi się wydaję że o to własnie chodzi....
Offline
Chodzi o te cechy
1 stosunku do siebie samego: samodzielność, samoakceptacja, odporność emocjonalna, optymizm
2. stosunku dziecka do innych- chodzi o szeroko rozumiane uspołecznienie a w jego obrębie: komunikatywność, prospołeczność, umiej. współdziałania
Offline
a jak szykujecie odpowiedź na 5 pytanie ? To(jeśli będzie to samo ;p ) to ma być z grupy wypisanych przez Nią? JEst gdzieś w tych notatkach taki "zbiór? :] czy tak "na logikę"
"Wymień z grupy cech charakterystyczne dla osób niepełnosprawnych"
Ostatnio edytowany przez mery (2012-05-24 14:57:20)
Offline
mery napisał:
a jak szykujecie odpowiedź na 5 pytanie ?
To(jeśli będzie to samo ;p ) to ma być z grupy wypisanych przez Nią? JEst gdzieś w tych notatkach taki "zbiór? :] czy tak "na logikę"
"Wymień z grupy cech charakterystyczne dla osób niepełnosprawnych"
jest dokładny "zbiór" - tuż pod definicją upośledzenia umysłowego mamy trzy cechy według DSM-IV Przynajmniej wydaje mi się że to to - a jeśli nie to na wyczucie
1. pozom inteligenci poniżej przeciętnej
2. obniżona zdolność przystosowania się w co najmniej dwóch dziedzinach --> podane dziedziny
3. występuje przed 18 rokiem życia
To tak w skrócie
Inga - jeśli dostaniesz się na dworzec PKP Płaszów około 7 to ja jadę samochodem i mogę Cię zabrać a od uczelni to nie mam pojęcia....
PS. mam dwa miejsca w samochodzie
Ostatnio edytowany przez Karola_S (2012-05-24 16:26:39)
Offline